Geen producten (0)

Onze klachtenprocedure

 

Heb je klachten over onze service of webshop? Dat willen wij niet en wij lossen deze graag samen met je op. Wij streven naar 100% klanttevredenheid en graag houden wij onze klanten als klant.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@outletshoponline.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

 

 

Meld je klacht met onderstaand formulier of e-mail onze klantenservice

        Wij willen cookies gebruiken voor de beste shopervaring in onze webshop. Meer info lees je in onze privacyverklaring.